Buďte součástí našeho týmu Jan Hotels

Chtěli byste pracovat pro moderní, menší a dobře prosperující hotelovou společnost s českými kořeny? Tak jste tu správně!

Hotelová skupina Jan Hotels vlastní pět hotelů, tři v Praze a dva v Českém Krumlově. Centrála Jan Hotels sídlí v hotelu Duo v Praze 9 na Střížkově a má vynikající dopravní dostupnost. Příjemné pracovní prostředí s důrazem na vřelé mezilidské vztahy a široký výběr benefitů je to proč u nás lidé rádi pracují.

Staňte se i Vy součástí našeho Jan Hotels Dream Team!

Projekt: Podnikové vzdělávání zaměstnanců firmy Bohemia Properties

Reg. č.: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012857
Realizace: od 1.9.2020 do 31.12.2021
Cíl projektu: Cílem projektu Podnikové vzdělávání zaměstnanců II je zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce. Zároveň bude zvýšena adaptabilita starších pracovníků, kteří budou zapojeni do projektu.

Projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Od budoucích kolegů očekáváme, že budou stejně jako naši současní zaměstnanci, ctít Kodex chování Jan Hotels.

Informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
V případě zájmu o zaslání / vymazání Vašich osobních dat, vyplňte formulář zde a zašlete na email: poverenec@janhotels.cz.

Partner https://cz.jooble.org/

Pozice
Popis pozice
  • Front Office Manager

    Pro Hotel Růže a OLDINN v Českém Krumlově hledáme nového uchazeče na pozici:

    Front Office Managera

     

    Dovedete si představit, že pracujete v budově bývalé jezuitské koleje citlivě přetvořené v pětihvězdičkový hotel nebo v luxusním čtyřhvězdičkovém boutique hotelu v centru Českého Krumlova? Změňte představu v realitu a připojte se k prima kolektivu hotelů Růže a OLDINN v Českém Krumlově.

    O čem pozice je:

    • jste energický, organizační typ - poradíte si s úsměvem s každou situací
    • předáváte svou pozitivní energii přijíždějících a odjíždějícím hostům a kolegům
    • pomáháte zvládnout nápor hostů při příjezdu/odjezdu
    • pravidelně školíte personál Front office
    • bez trochy byrokracie se to neobejde - práce s rezervačním systémem Optima (přehled o obsazenosti hotelu atd.), Septim - skladový systém
    • vedete kolektiv recepcí dvou hotelů (rád podáte pomocnou ruku, když je potřeba)
    • jak práce na počítači (Optima, Septim, Word, Excel, Powerpoint), tak práce v "terénu" (recepce, lobby )

    Co očekáváme:

    • usměvavou milou osobnost s reprezentativním vystupováním
    • schopnost komunikovat v českém s anglickém jazyce osobně, e-mailem a telefonicky
    • zkušenost z mezinárodního hotelového prostředí na obdobné pozici min 3 roky
    • zkušenost s vedením kolektivu recepce (motivace)
    • předložíte vizi, kterou po schválení naplňujete

    Vaší výhodou bude:

    • znalost dalšího cizího jazyka
    • nápaditost a kreativita – nápady jak zlepšovat služby pro naše hosty a jejich realizace

     Nabízíme:

    • možnost ubytování – v dochozí vzdálenosti 20 min od hotelu
    • zaměstnanecká strava – 23 Kč/jídlo
    • Příspěvek na penzijní připojištění (3% z btto mzdy po roce pracovního poměru)
    • 50% sleva na hotelové služby v našich hotelech v Praze a Českém Krumlově

     

    Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce a barevnou fotografii. Nebudeme–li Vás kontaktovat do dvou týdnů od obdržení Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

    Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Bohemia Properties a.s. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

    Těšíme se na setkání v naší společnosti

    Nahrát životopis

    Pouze PDF formát je povolený
  • Všeobecná účetní se zaměřením na účt. majetku a materiálu

    Pro Jan Hotels se sídlem Hotelu Duo v Praze hledáme nového uchazeče na pozici:

    Všeobecná účetní se zaměřením na účt. majetku a materiálu


    Co bude Vaším posláním? 

    • Tvá pozice bude mít náplň práce účetní evidence hmotného a nehmotného majetku v majetkovém modulu a materiálových zásob
    • budeš účtovat došlé faktury za majetek (pořízení, opravy a údržba)
    • výpočet a účtování měsíčních účetních odpisů hmotného a nehmotného majetku a časového rozlišení nákladů drobného majetku v návaznosti na interní účetní předpisy
    • práce s operativním SW pro evidenci majetku a zásob
    • účtování základních účetních agend – došlých faktur tuzemských, záloh, pokladních dokladů, ve vztahu k majetku a zásobám
    • kontrola příslušných majetkových účtů
    • organizace a účast na inventurách majetku ve společnosti
    • účtování kompletní agendy 3 hotelů – agenda je v malém rozsahu
    • účtování pokladních dokladů
    • kontrola správnosti účetních dokladů v souladu s legislativou
    • je potřeba, abys byl/a pečlivý/á, protože Tvým úkolem bude archivace dokumentů
    • spolupráce při přípravě podkladů pro reporty a audit
    • spolupráce s finančním oddělením a administrativní činnosti spojené s chodem finančního oddělení

    Jak tedy poznáte, že jste tím správným nováčkem do našeho týmu?

    • máš ukončené SŠ, VŠ vzdělání ekonomického směru
    • Tvá praxe na obdobné pozici je vítána
    • pokud máš znalosti podvojného účetnictví a souvisejících předpisů, znalosti souvisejících daňových předpisů, zejména s ohledem na evidenci a účtování majetku
    • znalost anglického jazyka je výhodou, nikoli podmínkou
    • počítač, je Tvůj kamarád a máš znalost s prácí na PC – MS office
    • pokud máš zkušenosti s evidencí majetku pomocí čárových kódů, pak je tato zkušenost vítána
    • jsi důsledný/á, pečlivý/á, zodpovědný/á

    Co Ti bude u nás vyloženě dělat radost?

    • nabízíme Ti práci PO - PÁ (takže víkendy máš volné!)
    • stabilní pracovní prostředí v útulné kanceláři
    • nabízíme Ti práci na hlavní pracovní poměr
    • atraktivní pracovní prostředí v těsné blízkosti stanice metra Střížkov, ale pokud chceš jezdit autem, není problém. U hotelu můžeš parkovat za 150 Kč měsíčně. Po zkušební době máš parkování zdarma.
    • dostaneš od nás odpovídající finanční ohodnocení a věrnostní bonusy
    • nabízíme zaměstnancům závodní stravování za 23 Kč
    • můžeš využít i zaměstnanecké slevy na služby hotelu

    Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis. Nebudeme – li Vás kontaktovat do dvou týdnů od obdržení Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

    Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Bohemia Properties a.s. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

    Nahrát životopis

    Pouze PDF formát je povolený
Výhled na město z Hotelu Duo